21.02.19

Кубик Блума

Зараз багато інформації можна побачити про розвиток критичного мислення у школярів. Критичне мислення людині дає інструменти, щоб зробити власне життя більш осмисленим і успішним. Один з нових прийомів розвитку критичного мислення є «Кубик Блума». Суть запропонованої Бенджаміном Блумом теорії полягає в тому, щоб згрупувати всі освітні цілі в 3 категорії:
         -закріпити і проаналізувати певну кількість знань;
-спонукати емоційно відгукуватися на отримані знання;
-застосувати отримані знання на практиці.
За допомогою цієї методики дітям пропонується не готовий навик, а проблема, яку дитина повинна зуміти вирішити самостійно, використовуючи свої знання, досвід, спостережливість, логіку, творче мислення.
Сторони кубика містять запитання:
·  Назви (предмет, колір, явище, форму, розмір, героя...) – перевірка базових знань.
· Чому (опиши процес, що відбувається з предметом, явищем, героєм...) – визначення причинно-наслідкових зв'язків теми.
· Поясни (ти справді думаєш, що... ти впевнений, що...) – різносторонній підхід до поставленого питання.
· Поділись (поділись, що ти відчуваєш,коли..., чому ти вибрав...) – розкриває емоційний стан учня, вчить висловлювати власні емоції.
· Придумай (що буде,якщо..., придумай, як...) – розвиток стратегії мислення.
· Запропонуй (як і де можна використовувати предмет, явище, процес) – окреслення учнем власних ідей стосовно поставленого питання.
З задоволенням виготовили разом з Аліною кубик Блума  для нашого класу. Нехай дітям він буде в нагоді для  найкращого засвоєння  шкільної програми.

                                                                           
P.S:  Нашому коту Нолику кубик Блума дуже  сподобався))))))

1 коментар:

  1. Дуже дякуємо! Сьогодні кубик ми уже випробували на уроці! Діти були у захваті!

    ВідповістиВидалити